חיסול עודפי מלאי באמצעות מועדון לקוחות

מנהלת מחסן ועובדת בודקות את המלאי

מועדוני לקוחות – רווח קל, פשוט וכדאי עבור בעלי העסקים

יותר ויותר חנויות, רשתות ובתי עסק בוחרים להציע לקהל הרחב את האפשרות להצטרף למועדון הלקוחות שלהם. מועדוני לקוחות אלו מהווים את הדרך האידיאלית עבור בעל העסק לשמר את קהל הלקוחות הקיים שלו. דרך המועדון ניתן לשלוח ללקוחות קיימים עדכונים ופרסומות לגבי הטבות ומבצעים אטרקטיביים אשר מיועדים בדיוק אליהם. מכיוון שמדובר בקהל לקוחות נאמן, כזה אשר מרבה לפקוד את העסק ולהתעדכן במוצרים ובשירותים החדשים המוצעים בו – ההטבות המיועדות לקהל מועדון הלקוחות עוזרות לשמר לקוחות אלו כלקוחות קיימים, שמחים ומרוצים.

לא רק בעלי העסקים מרוויחים, גם הלקוחות נהנים ממועדוני הלקוחות

מעבר ליתרונות הכלכליים הרבים אשר הקמת מועדון לקוחות מספקת לבעלי העסקים – ברור כי מדובר בפתרון נהדר גם עבור קהל הלקוחות. הללו נהנים מהטבות ייחודיות לאורך השנה (בהתאם לחזון וללוח הפעילות העסקי של החנות או הרשת) כמו גם בימים ומועדים מיוחדים (ימי הולדת, ימי נישואין, יום האישה, חגים וכו'). ברגע שחלק מההטבות הניתנות על ידי העסק מוצעות אך ורק לחברי מועדון הלקוחות – ההצטרפות למועדון הופכת תמריץ בעבור מי שמרבים לפקוד את אותה חנות. כך נוצר לו מצב ייחודי בו גם בעל העסק וגם הלקוח מרוויחים.

יתרון נוסף לבעלי העסקים – חיסול עודפי מלאי באמצעות מועדון לקוחות

יתרון מרכזי נוסף אשר הקמת מועדון לקוחות מציעה לבעלי העסקים הנו האפשרות לבצע חיסול של עודפי המלא באמצעות המועדון. כל בעל עסק מוביל יודע כי השנה העסקית נחלקת לתקופות פעילות שונות, או בעגה המוכרת לכל – "עונות". בסוף כל עונה עלולים בעלי העסקים להישאר עם עודפי מלאי של מוצרים מן העונה הקודמת, כאלה שהופכים במהרה ללא אטרקטיביים וקשים למכירה. חילופי העונות בולטים במיוחד בענפי ההלבשה וההנעלה, אולם גם ענפים נוספים מושפעים מהאופנות המתחלפות במהרה. הקמה של מועדון לקוחות תאפשר לכם לחסל את עודפי המלאי המיותרים במהירות, ביעילות ואפילו ברווח.

כיצד לחסל עודפי מלאי דרך מועדון הלקוחות של העסק?

חיסול עודפי מלאי דרך מועדון הלקוחות של העסק מתבצע בצורה פשוטה ונוחה. זה הזמן להכריז על מבצע משתלם במיוחד אשר תקף לפריטי העונה הקודמת, כיד הדימיון הטובה עליכם. החברה המפעילה את מועדון הלקוחות תפיץ את פרטי ההטבה לכל חברי המועדון וכך תספק להם סיבה טובה להגיע אל החנות ולבצע את תהליך הרכישה. בנוסף, ניתן להציע הטבה על עצם ההצטרפות למועדון הלקוחות בתקופת סוף העונה, כמו למשל לא לגבות כלל דמי הצטרפות למועדון עבור מצטרפים חדשים. לקוחות חדשים שירצו להנות מהטבות סוף העונה וחיסול עודפי המלאי יוכלו להצטרף ללא עלות אל המועדון הקיים.

מקימים ומנהלי שירותי מועדון לקוחות דרך חברת איזי קלאב

אם השתכנעתם שהקמה של מועדון לקוחות כדאית ומשתלמת גם לעסק שלכם, דעו כי חברת איזי קלאב מציעה לכם את השירות המושלם. אנו באיזי קלאב דואגים לניהול מועדון הלקוחות של העסק שלכם, מא' ועד ת'. תהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות מתבצע באמצעות מילוי הפרטים בטאבלט עם אפליקציה ייעודית אשר מוצב במרחב העסקי שלכם (ליד הקופה, ליד חדרי ההלבשה – היכן שתרצו). כל יתר האינטראקציה מול הלקוחות שהצטרפו הנה באחריות מלאה שלנו. כשאיזי קלאב דואגים למועדון הלקוחות שלכם, אתם יכולים להיות רגועים ופנויים לניהול כל שאר הפעילויות העסקיות שבאחריותכם.

קרא גם על: ניהול מועדון לקוחות

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן