מהיום, קל להרוויח יותר מהלקוחות הקיימים שלך!

הדרך להחזיר את הלקוח לנק' המכירה, מעולם לא היתה קלה יותר. Ez Club הינו מוצר חדשני, המאפשר לך להרוויח (הרבה) יותר מהלקוחות שלך, בצורה קלה, יעילה ובטוחה ב 100% מפני תביעות חוק הספאם. לא עוד רישום לקוחות למועדון הלקוחות על גבי פתקים שלאחר מכן נזרקים למקום ומאז לא נודעו עקבותיהם. בשיטת איזי קלאב הלקוח נרשם למועדון הלקוחות ע"ג מכשיר הטבלט, בפורטל ממותג של העסק. הרישום מבוצע ישירות אל תוך מאגר הנתונים הממוחשב. מרגע זה, הלקוח הופך להיות פעיל במועדון.

ניהול המועדון מתוך הסמרטפון או הטבלט

הקמת דפי נחיתה סלולריים לקמפיינים

שליחת מסרונים ללא הגבלה

בניית תכנית מסרים שנתית

שליחת מסרים אוטומטיים לימי הולדת ונישואין של חברי מועדון

ניהול מועדון לקוחות ברשתות מרובות סניפים

מעקב אחר מימוש מבצעים

דוחות ובקרה

שיטת בסט קלאב בשלושה צעדים פשוטים

1

הקמת מועדון

בניית פרופיל לקוח, תכנית עבודה, הטמעת מערכת טכנולוגית לניהול מועדון הלקוחות, הטמעת תנאי המועדון במערכת הטכנולוגית, מיתוג מועדון הלקוחות

2

הטמעה וניהול שוטף

גיוס חברי מועדון בעסק, ייעוץ וליווי ניהולי, בניית גאנט פעילות חודשי/ רבעוני, ניהול קשרי לקוחות – sms ודפי נחיתה סלולריים, תקשורת מול חברת הקופה/ מועדון הלקוחות ופגישות תקופתיות

3

אופטימיזציה ובקרה

הפקת דוחות ניהוליים, ניתוח פעילות מועדון הלקוחות, בחינת העמידה ביעדים, הסקת מסקנות והמלצות לפעולה

איך זה עובד?

הכנו במיוחד מסוף הדגמה להצגת יכולות המערכת. יש ללחוץ על הכפתור כדי להיכנס למסוף, לאחר מכן, יש למלא את הפרטים בשדות הרלוונטים ולסיום, יש ללחוץ להצטרפות. חשוב למלא פרטים אמיתיים, אך אל דאגה- המידע לא יישמר במערכת.

למי שיטת EZ Club מתאימה

שיטת איזי קלאב מתאימה לכל עסק קמעונאי או שירותי, גדול כקטן. אם אתה חנות או אם אתה רשת – איזי קלאב מתאימה לך. בין לקוחותינו ניתן למצוא רשתות אופנה, פרחים, כלי בית וכלים חד פעמיים, בתי טבע ובתי מרקחת, חנויות מזון וסופרמרקטים, מסעדות ובתי קפה, רשתות מזון מהיר, ספורט, רכב, צעצועים, אופטיקה, נופש ועוד. ניתן למצוא נותני שירותים בתחומי האופנה, ספורט, קוסמטיקה, שיער ויופי, רפואה ורפואה אלטרנטיבית, מכונים ומועדונים.

מה מקבלים?

הטמעת מערכת EZCLUB שפותחה בחברת בסט קלאב
מיתוג המער' והתאמתה לצורכי בית העסק
משלוח מסרונים ודפי נחיתה סלולריים באופן עצמאי או ע"י צוות החברה

שירותים נוספים

חבילת מסרונים בעלי 201 תווים כל אחד (SMS ו-SMS עם לינק לדף נחיתה סלולרי) עם מסר מדויק, מתוזמן נכון וחוקי!
חברת בסט קלאב תספק לכם את המסרונים יחד עם מערכת לשליחת המסרונים ודפי נחיתה סלולריים מהטובות והאמינות בשוק. אנו נדריך אתכם על המערכת, נסייע לכם למצות את יכולותיה לשליחת המסרונים ללקוחותיכם ואף תייעץ בכל הקשור לקשרי הלקוחות שלכם.
הודעות הכתובות היטב, מעלות אצל הלקוח את התודעה לעסק, מחזקת את הקשר בניכם ומגדילות את הסיכוי לחזרתיות ברכישות.
המסרים יכולים להיות בנושאים: עדכונים חשובים, מבצעים מפתים, הנחות ומתנות.

כרטיס מגנטי הוא חבר, כיום לכל עסק מתקדם יש כרטיס מועדון שמעניק לבעליו הטבות והנחות קבועות, יש לו נוכחות פיזית בארנק – הלוגו של העסק שלך, גם זו דרך מעולה להישאר בתודעת הלקוח.
כאשר הלקוח מצטרף למועדון הלקוחות הוא מוסר את פרטיו האישיים ותמורת זה הוא מתקבל למועדון הלקוחות. למרות חילוקי הדעות לאחרונה על נחיצות כרטיס מועדון פיזי, משום שניתן ברוב המקרים לזהות את הלקוח בקופה באמצעות ת.ז/ מס' טלפון ועוד. פעולת מסירת כרטיס המועדון לחבר החדש, מהווה מעין ברית בין הלקוח לבית העסק, מזכיר במשהו את ענידת הטבעת מתחת לחופה.

ידע זה כוח, כשעסק הופך להיות מוביל דעה יש לו קהל עוקבים, שהופכים לממליצים וללקוחות נאמנים. מאמרים קצרים בעלי ערך, מידע חשוב וחינם! יוצר תחושת נתינה מצד העסק ללקוח. הניוזלטר שומר על קשר ואף מניע לפעולה במידה והוא כתוב נכון, ונשלח באופן שגרתי. הדיוור מעלה את ערך בית העסק אצל לקוחותיו ומעצים את תחושת השייכות למועדון הלקוחות. כיום, אנו חיים בחברה מודרנית הצורכת גם ידע לא רק מוצרים, ניוזלטר מהווה השלמה לשירותים ולמוצרים שבית העסק מספק ללקוחותיו.

איסוף רשימת לקוחות כרשימת תפוצה היא מהלך חשוב ביותר בהתנהלות העסק מול לקוחותיו. היכולת ליזום תקשורת לפעילות שיווקית ממוקדת לקוח, חשובה היא ביותר. יחד עם זאת, פעולה פשוטה לכאורה זאת, יכולה להיות מורכבת, מאתגרת ובמקרים מסוימים, אף בלתי אפשרית באמצעים מסורתיים. רבים המקרים שבעלי עסקים מתייאשים לאחר זמן קצר ומוצרים על הרעיון בכללותו.
לחברת בסט קלאב יש את הניסיון לנתח את המצבים בהם פועל בית העסק ולפתח את הערוצים ומתודולוגיות העבודה המגוונות להקל על המשימה ופשוט לגרום לזה לקרות בצורה קלה ויעילה.

התקשורת עם הלקוחות הפכה למגוונת מאוד בעשור האחרון בשל כניסתן של הרשתות החברתיות והפיכתן למדיה נצרכת ביותר. לכן, חברת בסט קלאב מאפשרת ומציעה ללקוחותיה ניהול מדיה דיגיטלית זו לתקשורת נוספת עם לקוחותיהם ואף להגדיל את מאגר הנתונים במועדון הלקוחות ישירות מפרסומים ברשתות החברתיות. ההבדל המשמעותי בין ניהול מדיה חברתית באמצעות חברת בסט קלאב וכל מנהל מדיה חברתית טוב ככל שיהיה הוא, נעוץ בעובדה שחברת בסט קלאב, פתחה באמצעות ניהול מועדון הלקוחות והמדיה החברתית יכולות ייחודיות כדי למנף האחת את השניה ולעמוד באתגר האולטימטיבי של כל מנהל מדיה דיגיטלית – להפוך גולש לקונה.

שיווק און ליין זו אמנות, לנהל קמפיין בכל רשת חברתית או גוגל מצריכה ידע וניסיון, בבסט קלאב תוכלו לעשות מחקר SEO לפלח את השוק עבור הלקוח האידיאלי שלך, לטרגט אותו מחדש, לפלח לפי פרמטרים קבועים מראש לייעול וחסכון ותוך כך ליצר לידים של לקוחות מעונינים.

בטוח שמעתם על המושג – גאנט פעילות. בבסט קלאב בונים לך תכנית עבודה למספר חודשים קדימה, הודעות SMS, דיוור אלקטרוני, פוסטים, והכל ניתן לתזמון מראש, תוך מחשבה ושיקולים המועדפים של העסק.

הכל ניתן לשינוי, הלוח מאד דינאמי, אך יש לו מטרה ויעדים. כשיש גאנט פעילות, יש מפת דרכים.

העסקים מסוימים נושא לכידת לידיים והפיכתם ללקוחות משלמים הוא קריטי. הבעיה המרכזית של עסקים אלא היא לא בהבאת הלידים אלא, בהגדלת יחס ההמרה בהפיכתם של הלידים ללקוחות משלמים. חבר בסט קלאב פתחה יכולות הגדלת יחס ההמרה באופן דרמטי ע"י מס' פעולות חיוניות. עם הכנס הליד ולאחר מכן, באמצעים שונים ותצורות עבודה מגוונות. כל לייד שווה זהב, לא ניתן לו להתחמק מאיתנו כל כך מהר…ניתן לטרגט מחדש, להמשיך ולהציע שירותים או מוצרים של בית העסק, לשמר את ההצעה השיווקית ועוד. בבסט קלאב תוכלו למצוא מספר ערוצים לשווק לאותו לקוח מתענין בכמה דרכים שונות, צור קשר נסביר לך איך…

לקוחות מספרים​

הצטרפות לשיטת EzClub

הנציגים שלנו מחכים לך עם הצעה משתלמת במיוחד
אשמח לקבל גם הצעה ל...