מועדון הלקוחות – השיטה הבדוקה להגדלת רווחים

צילום מקרוב של יד מחזיקה אשראי המושיטה לתשלום בקופה

מועדון הלקוחות מאפשר לנו להגדיל את רווחי העסק על ידי הגדלת הפדיון מהלקוחות הקיימים.

הלקוח מספק לנו את פרטיו האישיים ומאשר לנו לשלוח לו הטבות ומבצעים. זאת כדי שנתגמל אותו על נאמנותו לנו.

הקשר היזום שלנו עם חברי המועדון באמצעות הסמסים, מניע אותם להגיע אלינו יותר ואף ממליץ מה לקנות.

אז למה אני צריך מועדון לקוחות בעסק שלי?

גיוס לקוח חדש עולה פי 8 ואף יותר, משימור לקוח קיים. באמצעות מועדון הלקוחות אנו רואים עליה של 15%-30% בפדיון בית העסק ובעלות התועלת הגבוהה ביותר הקיימת. לראיה, כל רשת חנויות שמכבדת את עצמה מנהלת מועדון לקוחות ויש לכך סיבה טובה.

מנהלת המועדון שלך מטעמינו, תעצב ותשלח סמסים עם דפי נחיתה סלולריים הכוללים תמונות סרטונים וכפתורים. לדוגמא: לייק בפייסבוק, ניווט בוויז, שיתוף בוואצאפ, התקשרות לחנות ועוד.

באמצעות המועדון תוכל לשלוח לחברים מבצעים, מתנות ימי הולדת/יום נישואין, להודיע על מוצר/שירות חדש, מבצעים לחגים, מידע מקצועי, שעות פתיחה וסגירה בתקופות החגים וכו'.

מועדון איזיקלאב – EZ Club

רישום למועדון קל ונוח באמצעות טאבלט ליד הקופה, באמצעות חיוג למספר טלפון מיוחד או באמצעות סריקת  QR CODE אותם תוכלו לפרסם בפייסבוק, גוגל וכל פרסום אחר.

הלקוח מקבל מיד סמס עם לינק לטופס רישום וממלא אותו בטלפון הנייד שלו. 

עלות מועדון איזיקלאב

  1. עלות הקמה חד פעמית של 1500 ש"ח. העלות כוללת – טאבלט, סטנד, התקנה, הדרכה ושילוט ( X5 A4 שיווקי) QR CODE ומס' וירטואלי לרישום מרחוק.
  2. עלות חודשית – 590 ש"ח לסניף הראשון.
  3. עלות חודשית – 299 ש"ח לכל סניף נוסף.
  4. עלות מסרונים בעלי אורך 201 תווים והכוללים עיצוב דפי נחיתה סלולריים – 6 אג'.
  5. עלות קופון סלולרי חד פעמי 50 ₪ לחודש.
  6. עלות מספר וירטואלי ו QR CODE לרישום מרחוק 50 ₪ לחודש.

מועדון לקוחות פרימיום

מועדון מתממשק לרוב הקופות הממוחשבות בבתי העסק ומאפשרת תיעוד פעילות חברי המועדון. היא מאפשרת לנו לשלוח מבצעים ממוקדי לקוח המשפרים את חווית הקניה. בכך, להגדיל את הפדיון מהלקוחות הקיימים לאורך זמן.

המועדון מאפשר לנו לעקוב אחר לקוחות נוטשים ולהחזירם לפעילות, לדעת מי הלקוחות הטובים ביותר שלנו VIP ולתגמלם בהתאם, להפיק דוחות ניהוליים לניתוח של פעילות המועדון ועוד יכולות מתקדמות והכל, באמצעות אוטומציות המובנות בתוכנה.

במועדון זה ישנה אופציה לניהול מועדון הלקוחות גם באמצעות אפליקציה ממותגת בית העסק. דבר שמשפר מאוד את חווית החברות במועדון ומתגמלת את כל הצדדים.

גם כאן הרישום דיגיטלי, מהיר, נוח ובטוח, בדיוק כפי שתואר למעלה.

עלויות מועדון הפרימיום – קיימות 3 חבילות שירות לבחירה עם מחירים שונים, את החבילה נקבע לאחר פגישה ובכל מקרה, היא מורכבת בדיוק כמו במועדון EZ CLUB, מעלות הקמה חד פעמית, עלות חודשית ועלות הסמסים.

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן