SERVICES

מערכת ניהול מועדון לקוחות

מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות הוא מרכיב חיוני בהצלחת העסק

עסק חי אינו יכול להתקיים ללא לקוחות, לכן הוא נדרש בראש ובראשונה להשקיע בהם ולהישמר בתודעתם – כדי לשמור אותם. כיום עומדים לרשות כל בית עסק מגוון ערוצים לצורך ניהול קשרי לקוחות, המאפשרים הגדלת נגישות ונוחות ביצירת הקשר. פגישה אישית או שיחת טלפון יוכלו לעשות את העבודה אך הם כרוכים בזמן יקר שיכול לשמש לפיתוח העסק ולהגדלה ומיטוב של שירותיו. כמו כן, בעולם הדיגיטלי ישנם לקוחות רבים שמעדיפים לקבל שירות או מענה בצורה מהירה מבלי לשוחח עם נציגים או לפגוע בלוח הזמנים העמוס. בעזרת מערכת טכנולוגית לניהול מועדון לקוחות ניתן להשיג את היתרונות הללו ועוד רבים אחרים.

חשיבותה של מערכת טכנולוגית לניהול מועדון לקוחות

בעסקים רבים מועדון לקוחות הינו משמעותי וחיוני להישרדות, לשגשוג ולצמיחה העסקית. יחד עם זאת, האתגר הגדול ביותר בניהול מועדון לקוחות הוא הגורם האנושי – מי שלכאורה אמור לנהל אותו. קשה מאוד לשנות את ההתנהלות היום יומית של כוח האדם הניהולי בבית העסק ולהטות אותו לצורך ניהול מועדון הלקוחות. כדי שמועדון הלקוחות לא יהווה מעמסה תפעולית על בית העסק, הפתרון הוא לנהל אותו באמצעות מערכת טכנולוגית חכמה. חשיבותה של מערכת כזו הינה קריטית להתמודדות מוצלחת עם ניהול מועדון לקוחות ולהפעלתו במלוא הנוחות, הפשטות והיעילות.

מערכת טכנולוגית לניהול מועדון לקוחות שמה את הלקוח במרכז

מערכת טכנולוגית איכותית לניהול לקוחות צריכה להתמקד בהם, כך שירגישו שבאים לקראתם, שמעוניינים בטובתם, שמטפלים בהם ומעניקים להם את השירות המיטבי – שהם נמצאים במקום הראשון. כל אסטרטגיה שיווקית דוגלת בכך שהלקוח ירגיש רצוי ונחשק, וכך הוא יימנע "מלרעות בשדות זרים" ולחפש את המענה החלופי אצל המתחרים. חשוב מאוד שתהיה זו מערכת נוחה לתפעול שאינה מסורבלת, שכן לקוחות כיום מעוניינים בקיצור וייעול תהליכים. אם רוצים לשמור עליהם – צריך מערכת טובה שתדאג לכך, ושתהיה מותאמת לאפיון העסק, לגודלו, למיצובו ולמטרותיו. במסגרת ניהול מועדון לקוחות מלא (פרימיום) יש לעשות שימוש במערכת טכנולוגית חיצונית הדורשת תהליך הטמעה ארוך. לעומת זאת, לניהול מועדון לקוחות בסיסי נדרשת מערכת פשוטה יותר, בדומה לזו שפותחה ע"י חברת בסט קלאב לניהול מועדון EZCLUB הפועל כרשימת תפוצה.

היתרון של בסט קלאב – גמישות בהתאמת מערכות ניהול למועדון בסיסי ולמועדון פרימיום

חברת בסט קלאב דוגלת בניהול מועדון לקוחות באמצעות הטכנולוגיה הקיימת כבר בבית העסק ללא תוכנות מתווכות. דבר זה מתאפשר כתוצאה מהיכרותם של עובדי החברה המקצועיים עם מודולים לניהול מועדון לקוחות המוטמעים בתוכנות קופה רבות. כך אנו חוסכים לבית העסק הוצאות מיותרות, ולעובדיו – זמן ואנרגיה הנדרשים כדי להסתגל למערכות טכנולוגיות שאינן מוכרות.
עם זאת, כאמור, ישנם ארגונים הנדרשים למערכת טכנולוגית של ניהול מועדון לקוחות פרימיום. בסט קלאב מתאימה להם את המערכת הטכנולוגית החיצונית ההולמת את צרכיהם. מערכת כזו מתעדת את רכישות הלקוח, מפיקה דוחות ניהוליים של פעילות חברי המועדון, מבצעת ניתוח נתונים ומספקת מסקנות והמלצות לפעולה. באמצעותה, בית העסק יכול לעשות שימוש נרחב ביותר בהתייחסות פרטנית לכל לקוח בהתאם להרגלי הרכישה שלו.

מערכת הניהול הטכנולוגית של מועדון EZCLUB

מועדון לקוחות EZCLUB מבית בסט קלאב מנוהל כרשימת תפוצה ומזמין את כל לקוחותיו להצטרף ללא תנאי סף וללא הטבות מועדון קבועות וידועות מראש. בסט קלאב פיתחה עבורו מערכת טכנולוגית עצמאית שאינה מצריכה קופות ממוחשבות. זוהי מערכת נוחה, פשוטה לתפעול שעלויותיה נמוכות יחסית, והיא מותאמת וממותגת ספציפית לבית העסק, ברבדים שונים. המערכת מיועדת בעיקר לעסקים קטנים שעד היום נמנעו מניהול מועדון לקוחות בשל חסמים שונים.
המערכת מוצגת על גבי טאבלט שמחובר לרשת האינטרנט בבית העסק, ומהווה טופס רישום פרטי לקוחות דיגיטלי. הטופס מותאם לבית העסק הן במיתוג ויזואלי של הלוגו והן בהתאמת שדות מילוי טופס פרטי הלקוח. עם השלמת הרישום, הלקוח מקבל מסרון תודה על ההצטרפות עם קישור לדף הפייסבוק של העסק על מנת לעשות לייק. המערכת יכולה לשלוח מסרונים באורך 201 תווים (הודעה משולשת) המאפשרים העברת מסר שיווקי ברור, וכן ברכות אישיות (אוטומטית) באירועים כמו יום הולדת או יום נישואין.
המערכת מוגנת לחלוטין מפני תביעות הפרת חוק הספאם, ולכן ניתן להשתמש בה ללא חשש ובביטחון מלא. כל מסרון נשלח עם קישור לטופס הסרה, והמערכת מסירה את הלקוח אוטומטית מרשימת התפוצה.