שליחת הודעות SMS – חשיבות המסרונים

עובדים רבים מחזיקים את הסמארטפונים שלהם אחד ליד השני כדי לשלוח הודעות SMS

קשרי לקוחות הם הבסיס לשיווק רציף ומשתלם

כל עסק וחברה משתמשים כיום במערכות שיווק ושירות לקוחות. מערכות אלה מאפשרות לבית העסק לנהל תקשורת שוטפת עם הלקוחות, ולהתקיים תמיד בתודעתם. לפיכך, יש חשיבות רבה לניהול קשרי לקוחות תוך שימוש באמצעים שונים. לרשות חברות, ארגונים ובתי העסק עומדים כיום מגוון אפיקים וכלים המסייעים ליצירת תקשורת ולניהולה מול לקוחות פוטנציאליים וקיימים. אחד מהם, יעיל ומשתלם במיוחד, גלום במילת הקסם – SMS.

SMS – אפשר להגיע איתו לכל אחד ואחת

הטלפון החכם הפך זה מכבר לחלק בלתי נפרד מהחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. הוא הולך איתנו לכל מקום, אנחנו מארגנים באמצעותו את סדר יומנו, ובעיקר מנהלים דרכו את התקשורת שלנו – העסקית, הכלכלית, החברתית, התרבותית ועוד. לפיכך, כל ארגון אשר מעוניין ליצור ולשמר תקשורת יומיומית וישירה עם לקוחותיו, יכול לעשות זאת בקלות, בפשטות וביעילות על ידי שליחת sms. הסמארטפון שנמצא באופן קבוע בידי הלקוחות הוא כלי שיווקי נגיש ומשתלם, המשרת את בית העסק לצורך ניהול קשרי לקוחות. מערכת ניהול מסרונים מאפשרת לשגר ללקוחות באמצעות המדיה הסלולארית הודעות שונות, שיזכירו להם את קיומו של העסק ואת הרלוונטיות שלו עבורם. בעזרת הודעות אלו ניתן להציג בפני הלקוחות מגוון הצעות שיווקיות אטרקטיביות.

מערכות לניהול הודעות sms – יודעות לעשות הכל

כיום ישנן מערכות לניהול מסרונים שאחראיות על דרכי תקשורת שונות: הודעות טקסט, הודעות תמונה, סרטונים, ניוזלטרים שיווקיים ועוד. מערכת לשליחת sms מאפשרת לבתי העסק להעביר ללקוחותיהם מסרים בצורה חכמה וזאת מבלי לוותר על על הניואנסים הקטנים והתחזוקה השוטפת של הקשר עימם. כך למשל, מערכת כזו יודעת ליצור סקרים ולערוך אותם מול הלקוחות תוך ניתוחם כדי ללמוד על הצרכים השונים. היא יודעת ליצור קמפיינים שיווקיים לפי קהלי יעד ופילוחים שהעסק מגדיר לה. היא שולחת הודעות ברכה בימי הולדת, ימי נישואין, חגים ומועדים שונים ועוד. בעזרת מערכת כזו ניתן לשמור עם הלקוחות על קשר תמידי, ליידע אותם ולעדכנם בכל פרט רלוונטי.

למסרונים יש יתרונות רבים בניהול קשרי לקוחות

יצירת תחושת אינטימיות ושייכות – המסרונים הם כלי פרסומי ושיווקי שמשדר אינטימיות וקרבה ללקוחות. המסרון נתפס כמשהו אישי, בעיקר כשהוא פונה ללקוחות בשמם ונושא אופי של הודעה פרטית. יצירת האינטימיות הזו בונה נאמנות ושייכות לעסק בקרב הלקוחות.

העברת מידע על החברה/העסק – המסרונים יכולים להעביר בצורה חווייתית מידע על מהות העסק, על יתרונותיו ועל מכלול השירותים והמוצרים שהוא מציע.

פרסום מבצעים והטבות – מאחר שמדובר במדיה שיש לה 100% צפייה מצד מקבלי ההודעה, אף לקוחה או לקוח לא יוכלו לפספס את המבצעים וההטבות שבית העסק מציע, כאשר הם מקבלים על כך מסרון אישי. כל מסרון כזה סולל את הנתיב לשובם של הלקוחות לנקודות המכירה והשירות של העסק.

מיידיות ומהירות – שליחת sms אינה כרוכה בזמן המתנה או בבירוקרטיה כלשהי שיש לנהל מול חברות פרסום ושיווק. היא יכולה להיעשות ללא עיכוב בכל רגע שבעל העסק יבחר כמתאים עבורו והיא מתבצעת בו במקום במהירות.

העלויות הנוחות – שליחת מסרונים היא אמצעי שיווק זול יחסית, היא אינה כרוכה בתקציבים מופרזים ומונעת הוצאות גדולות של פרסום באמצעי התקשורת (טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות וכיוב'). בהתאם לכך, זהו כלי אידיאלי לעסקים קטנים המתקשים להתמודד עם תקציבי שיווק גדולים.

מסרונים הם דרך קלה, יעילה, מהירה ומשתלמת לשמור על קשרי לקוחות – זה כל המסר.

לשירות נוסף: הקמת מועדון לקוחות

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן