3 סיבות למה אתם צריכים מערכת לניהול לקוחות

מערכת לניהול לקוחות

היום כדי שהעסק שלכם יצליח – וזה לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים – לא מספיק שהמוצר או השירות שלכם יהיו הכי טובים בשוק, וגם אם תעבדו בצורה היעילה ביותר מבחינת ניצול משאבים, המפתח שלכם להצלחה תמיד ישאר הלקוח.

ולשים את הלקוח במרכז, זה אומר לדאוג לחווית לקוח איכותית, מוקפדת ומתוכננת היטב בהתאם ללקוח ובהתאם לעסק שלכם.

חווית לקוח, בניגוד למה שהורגלנו לחשוב, היא לא רק להיות נחמד ללקוחות כשהם מגיעים לחנות או מתקשרים לבצע הזמנה.

חווית לקוח היא מורכבת יותר בעולם הצרכנות של היום, מהסיבה שיש כמות בלתי מבוטלת של אפשרויות מהן הלקוח יכול לבחור, והתחרות גדולה.

לכן חווית לקוח מוצלחת היום, זה גם אומר לדעת מה הוא אוהב, זה אומר לדעת מה הבעיות שאיתן הוא מתמודד ולעזור לו וזה אומר לשמור על תקשורת רציפה שבבסיסה – יחס אישי, מקצועי ואכפתי.

אתם צריכים לנהל את הקשרים שלכם עם הלקוחות בצורה יעילה ולאסוף מידע רלוונטי עליהם כדי שתוכלו לדעת בדיוק איך לדאוג שהם נשארים לקוחות שלכם לטווח הארוך.

עכשיו, לנהל את קשרי הלקוחות שלכם עם פנקס ועט זה לא ממש אפשרי נכון?

בדיוק בשביל זה הומצאה מערכת לניהול לקוחות, כדי שתוכלו לנהל את הלקוחות שלכם בצורה האפקטיבית והנוחה ביותר שאפשר.

מערכת לניהול לקוחות, או באנגלית, מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא מערכת ממוחשבת שעוזרת לכם לרכז פרטים חשובים לגבי הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים שלכם, לבצע מעקב לגבי הזמנות, הצעות מחיר ותשלומים ואפילו להוציא דוחות ניהוליים חשובים שמשקפים לכם איפה אתם עומדים בתחומים שונים.  

המערכת מאפשרת לכם לנהל קשר רציף עם הלקוחות שלכם בצורה מסודרת, נוחה ואפקטיבית ומבטיחה לכם שגם העובד החדש ביותר שלכם ילמד כיצד להשתמש בה בקלות.

כן אנחנו יודעים, לפעמים קשה לקבל את ההחלטה להתחיל לעבוד עם מערכת חדשה, לכן החלטנו לעשות לכם את הבחירה קלה יותר – הנה 3 סיבות למה אתם חייבים להתחיל לעבוד עם מערכת ממוחשבת לניהול הלקוחות שלכם.

סיבה מספר 1 – יעילות זה שם המשחק

בסופו של דבר, עולם העסקים הוא עולם שמבוסס על תוצאות, וכשרוצים להגיע לתוצאות טובות יותר – התייעלות היא הדרך הנכונה.

מערכת לניהול לקוחות, מרכזת לכם נתונים רבים במקום אחד: מידע על לקוחות קיימים, פניות מלקוחות פוטנציאליים, סטטוס טיפול בהזמנות או פניות, פרטים על ספקים ועוד.

בעזרת המערכת, תוכלו גם ליצור דוחות חשובים לגבי הטיפול שלכם בלקוחות, לדעת מה כמות הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, ליזום קמפיינים פרסומיים דרך הודעות SMS בקלות רבה ואפילו להוציא מיילים (ניוזלטרים) ללקוחות שלכם בקלות רבה.

מחפשים איפה אפשר להתייעל? תתחילו לעבוד עם מערכת לניהול לקוחות.

סיבה מספר 2 – שימור לקוחות איכותי יותר

איך אפשר לשמר את הלקוחות שלכם כשאתם אפילו לא מצליחים לעקוב כמו שצריך אחרי סטטוס הטיפול בהם ובלי ליצור איתם קשר מתמשך?

התשובה היא שאי אפשר, ואם חשבתם שמערכת לניהול לקוחות היא הוצאה רצינית, אז כדאי שתדעו מה המחיר של שירות לקוחות באיכות נמוכה ואיבוד לקוחות.

על פי סטטיסטיקות שפרסמה חברה גדולה בארה"ב, 34% מהלקוחות שמחליפים את העסק או המותג ממנו הם רוכשים מוצר או שירות במותג אחר – עשו זאת בגלל שירות לקוחות לקוי.

הסיבה שכל כך חשוב להשאיר את הלקוחות הקיימים שלכם אצלכם, היא שלקוח ממוצע מניב לחברה שלכם כ – 67% יותר בשנה השלישית שלו כלקוח שלכם, מאשר הניב לכם בשנתו הראשונה.

אז תחליטו אתם מה עדיף – לחסוך כמה שקלים על מערכת ממוחשבת או להפסיד את הלקוחות שעוזרים לכם להתקדם קדימה, להשתפר ולגדול?

סיבה מספר 3 – ידע הוא כוח

אין כאן הרבה חוכמות – ככל שתדעו יותר על הפעילות העסקית שלכם ועל הלקוחות שלכם, תהיו בעמדה טובה יותר.

בעזרת מערכת ממוחשבת שמרכזת עבורכם את כל הנתונים שאתם צריכים בשביל להבין איפה אתם צריכים להשתפר ואיפה אתם מתפקדים בצורה טובה, תוכלו לנתח את המצב הנוכחי ולמצוא את הדרכים להתייעל, להשתפר ולמקסם את הרווחים שלכם.

מחפשים מערכת יעילה ופשוטה שתעזור לכם לשפר את התנהלות העסק שלכם, בלי שתיאלצו לבזבז את הזמן שלכם רק בשביל להבין איך לתפעל אותה?

פיתחנו עבורכם פתרון – מערכת איזיקלאב, המערכת הפשוטה והאפקטיבית ביותר שתעזור לכם לעבוד בצורה יעילה ורווחית יותר!

אולי יעניין אותך גם: ניהול מועדון לקוחות

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן