מועדון לקוחות פרסונל

ניהול מועדון עשיר יותר, ממוקד יותר ואטרקטיבי יותר

מועדון הפרימיום מאפשר לאסוף את נתוני ופרטי הקניה של חברי המועדון מאחר ומזהים אותם בעת הקניה, זאת באמצעות מערכת טכנולוגית הקיימת בקופות הממוחשבות של בית העסק, או באמצעות מערכת חיצונית המתממשקת לקופות ומרחיבה את יכולותיה בנושא זה.

מערכת זו אף מאפשרת הפקת דוחות ניהוליים השופכים אור על ההתנהלות השיווקית של מועדון הלקוחות להשגת התוצאות המקוות!


אנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק כיום עם יכולות שיווק אוטומטיות ואפליקציה סלולרית ממותגת בית העסק המתממשקת למערכת זו.

עם הזמן ופעילות מועדון הלקוחות, נבנה בסיס נתונים עשיר המאפשר לנו לפלח ולבנות פרופיל לקוח באמצעות כריית המידע על ההתנהלות העסקית של חברי המועדון, נחלק את בסיס הנתונים לקבוצות לקוחות שונות ולא נתייחס אליו כמקשה אחת (מי קנה, מתי קנה, באיזה סניף, באיזו שעה, באיזה סכום, כמה פריטים באותה הקניה, מה סך כל הקניה, מימוש נקודות, מימוש מבצעים, ואפילו מה גודל וצבע הפריטים),

כך נוכל לשלוח הודעות שונות לכל קבוצה ולמקד את המסרים השיווקיים על פי מאפייני הקניה שלהן ובכך, להגדיל את הפדיון ממועדון הלקוחות!

ניסיוננו הרב בניהול מועדון באופן זה, מביא לעלייה של כ 30% בפדיון מחברי מועדון הלקוחות, ביחס ללקוחות שאינם חברי מועדון. ככל שיהיו לבית העסק יותר חברי מועדון, כך יגדל פדיון בית העסק מאותה כמות לקוחות.

המועדון כולל:

מינוי מנהלת מועדון לקוחות מטעמינו
אפיון מצב קיים
בניית תוכנית אסטרטגית למועדון הלקוחות
מיתוג מועדון הלקוחות
תוכנית עבודה וגאנט פעילות
אפיון טכנולוגי למועדון הלקוחות והטמעת המער' בקופות.
הדרכת עובדים
אפיון שילוט נקודות המכירה
הפקת דוחות ניהוליים
הסקת מסקנות והמלצות לפעולה
שליחת מסרונים ודפי נחיתה סלולריים

שירותים נוספים

חבילת מסרונים בעלי 201 תווים כל אחד (SMS ו SMS עם לינק לדף נחיתה סלולרי) עם מסר מדוייק, מתוזמן נכון וחוקי!
חברת בסט קלאב תספק לכם את המסרונים יחד עם מער' לשליחת המסרונים ודפי נחיתה סלולריים מהטובות והאמינות בשוק. אנו נדריך אתכם על המער', נסייע לכם למצות את יכולותיה לשליחת המסרונים ללקוחותיכם ואף תייעץ בכל הקשור לקשרי הלקוחות שלכם.
הודעות הכתובות היטב, מעלות אצל הלקוח את התודעה לעסק, מחזקת את הקשר בינכם ומגדילות את הסיכוי לחזרתיות ברכישות.
המסרים יכולים להיות בנושאים: עדכונים חשובים, מבצעים מפתים, הנחות ומתנות.

כרטיס מגנטי הוא חבר, כיום לכל עסק מתקדם יש כרטיס מועדון שמעניק לבעליו הטבות והנחות קבועות, יש לו נוכחות פיזית בארנק – הלוגו של העסק שלך, גם זו דרך מעולה להשאר בתודעת לקוח…
כאשר הלקוח מצטרף למועדון הלקוחות הוא מוסר את פרטיו האישיים ותמורת זה הוא מתקבל למועדון הלקוחות. למרות חילוקי הדעות לאחרונה על נחיצות כרטיס מועדון פיזי, משום שניתן ברוב המקרים לזהות את הלקוח בקופה באמצעות ת.ז / מס' טל' ועוד. פעולת מסירת כרטיס המועדון לחבר החדש, מהווה מעין ברית בין הלקוח לבית העסק, מזכיר במשהוא את ענידת הטבעת מתחת לחופה.

ידע זה כוח, כשעסק הופך להיות מוביל דעה יש לו קהל עוקבים, שהופכים לממליצים וללקוחות נאמנים. מאמרים קצרים בעלי ערך, מידע חשוב וחינם! יוצר תחושת נתינה מצד העסק ללקוח. הניוזלטר שומר על קשר ואף מניע לפעולה במידה וכתוב נכון ושנשלח באופן שגרתי. הוא מעלה את ערך בית העסק אצל לקוחותיו ומעצים את תחושת השייכות למועדון הלקוחות. כיום, אנו חיים בחברה מודרנית הצורכת גם ידע לא רק מוצרים, ניוזלטר מהווה השלמה לשרותים ולמוצרים שבית העסק מספק ללקוחותיו.

איסוף רשימת לקוחות כרשימת תפוצה היא מהלך חשוב ביותר בהתנהלות העסק מול לקוחותיו. היכולת ליזום תקשורת לפעילות שיווקית ממוקדת לקוח, חשובה היא ביותר. יחד עם זאת, פעולה פשוטה לכאורה זאת, יכולה להיות מורכבת , מאתגרת ובמקרים מסוימים, אף בלתי אפשרית באמצעים מסורתיים. רבים המקרים שבעלי עסקים מתייאשים לאחר זמן קצר ומוצרים על הרעיון בכללותו.
לחברת בסט קלאב יש את הניסיון לנתח את המצבים בהם פועל בית העסק ולפתח את הערוצים ומתודולוגיות העבודה המגוונות להקל על המשימה ופשוט לגרום לזה לקרות בצורה קלה ויעילה.

התקשורת עם הלקוחות הפכה למגוונת מאוד בעשור האחרון בשל כנסתן של הרשתות החברתיות והפיכתן למדיה נצרכת ביותר. לכן, חברת בסט קלאב מאפשרת ומציעה ללקוחותיה ניהול מדיה דיגיטלית זו לתקשורת נוספת עם לקוחותיהם ואף להגדיל את מאגר הנתונים במועדון הלקוחות ישירות מפרסומים ברשתות החברתיות. ההבדל המשמעותי בין ניהול מדיה חברתית באמצעות חברת בסט קלאב וכל מנהל מדיה חברתית טוב ככל שיהיה הוא, נעוץ בעובדה שחברת בסט קלאב, פתחה באמצעות ניהול מועדון הלקוחות והמדיה החברתית יכולות ייחודיות כדי למנף האחת את השנייה ולעמוד באתגר האולטימטיבי של כל מנהל מדיה דיגיטלית – להפוך גולש לקונה.

שיווק און ליין זו אמנות, לנהל קמפיין בכל רשת חברתית או גוגל מצריכה ידע וניסיון, בבסט קלאב תוכלו לעשות מחקר SEO לפלח את השוק עבור הלקוח האידיאלי שלך, לטרגט אותו מחדש, לפלח לפי פרמטרים קבועים מראש לייעול וחסכון ותוך כך ליצר לידים של לקוחות מעונינים.

בטוח שמעתם על המושג – גאנט פעילות. בבסט קלאב בונים לך תכנית עבודה למספר חודשים קדימה, הודעות SMS דיוור אלקטרוני, פוסטים, והכל ניתן לתזמון מראש, תוך מחשבה ושיקולים המועדפים של העסק, הכל ניתן לשינוי, הלוח מאד דינאמי, אך יש לו מטרה ויעדים. כשיש גאנט פעילות, יש מפת דרכים….

העסקים מסויימים נושא לכידת לידיים והפיכתם ללקוחות משלמים הוא קריטי. הבעיה המרכזית של עסקים אלא היא לא בהבאת הלידים אלא, בהגדלת יחס ההמרה בהפיכתם של הלידים ללקוחות משלמים. חבר בסט קלאב פתחה יכולות הגדלת יחס ההמרה באופן דרמטי ע"י מס' פעולות חיוניות. עם הכנס הליד ולאחר מכן, באמצעים שונים ותצורות עבודה מגוונות. כל ליד שווה זהב, לא ניתן לו להתחמק מאיתנו כל כך מהר…ניתן לטרגט מחדש, להמשיך ולהציע שירותים או מוצרים של בית העסק, לשמר את ההצעה השיווקית ועוד. בבסט קלאב תוכלו למצוא מספר ערוצים לשווק לאותו לקוח מתענין בכמה דרכים שונות, צור קשר נסביר לך איך…

הצטרפות למועדון הלקוחות Best Club Premium

הנציגים שלנו מחכים לך עם הצעה משתלמת במיוחד
אשמח לקבל גם הצעה ל...