מדוע חשוב לתגמל עובדים עבור גיוס חברי מועדון

מועדון לקוחות

גיוס חברי מועדון חדשים למועדון הלקוחות – כך תגדילו את הפעילות העסקית שלכם

כל בעל עסק מחפש אחר הדרך הקלה להגדלת היקפי הפעילות העסקית שלו. גיוס של חברי מועדון חדשים למועדון הלקוחות הקיים של החברה או החנות מהווה דרך מוצלחת במיוחד לעשות זאת. משלוח הודעות, עדכונים והטבות לחברי מועדון לקוחות הוכח כאמצעי לשיפור הביצועים העסקיים. הסיבה לכך פשוטה – מרבית חברי המועדון הנם לקוחות וותיקים, כאלה אשר מרוצים מהמוצרים והשירותים הניתנים במקום ולפיכך נוהגים לפקוד את החנות דרך קבע. הרחבת הקהל של מועדון לקוחות מאפשרת לכם להפוך לקוחות "חד-פעמיים", כאלה שהזדמנו במקרה או בטעות אל העסק – אל חלק מקהל הלקוחות הקבוע והנאמן של המקום.

כיצד לגייס לקוחות חדשים? בעזרתם האדיבה של העובדים המסורים

גיוס לקוחות פוטנציאלים חדשים אל מועדון לקוחות הנו תהליך פשוט ומהיר. כל שעליכם לעשות הוא לתדרך את העובדים במקום בפרטים הרלוונטיים – עצם קיומו של מועדון הלקוחות, תנאי ההצטרפות אליו, ההטבות המרכזיות הניתנות לכל חבר מועדון וכן עלות ההצטרפות (במידה וישנה). מעבר לתדרוך זה יש לדאוג כמובן שהעובדים אכן מפיצים את הבשורה ברבים, ודואגים ליידע את הלקוחות המקבלים מהם שירות בדבר קיום המועדון. כיצד לעשות זאת, אתם שואלים? תגמול כספי לעובדים עבור גיוס חברי מועדון – זוהי דרך המלך.

תגמול עובדים עבור גיוס חברים למועדון – העובדים מרוצים והמועדון גדל

רובנו מצאנו את עצמנו בתור עובדים שכירים בשלב כזה או אחר של הקריירה שלנו. בתור עובדים שכירים, הבונוסים הניתנים על ידי המעסיק עבור ביצוע עבודה טובה מהווים את אחד התמריצים לביצוע התפקיד בהצטיינות. אם תחליטו לתגמל את העובדים שלכם עבור גיוס חברי מועדון חדשים למועדון הלקוחות של העסק – תספקו להם סיבה נוספת ומובילה למלא מחויבות זו באופן מסור ואחראי. בהעדר תגמול על גיוס חברים חדשים למועדון, עובדי החנות עלולים לוותר על המאמץ הכרוך בהסבר ושכנוע לקוחות מזדמנים – ואתם, כבעלי העסק, הנם המפסידים העיקריים מהמצב.

עובדים מרוצים מובילים לעלייה בהיקפי המכירות של העסק

מעבר להגדלת ההיקף של מועדון הלקוחות, הרי זה ידוע שקבלת תגמולים על ביצועים בעבודה הופכת את העובדים למרוצים יותר. ככל שהעובדים מצליחים לגייס יותר לקוחות למועדון, כך הם נהנים מתגמול ובונוס כספי מצדכם, ואלו בתורם הופכים את העובדים לשמחים ומרוצים יותר. תחושות הסיפוק הללו יגרמו לעובדים להישאר זמן רב יותר בתפקיד וכן לבצע את המוטל עליהם ביותר מוטיבציה והתגייסות. זכרו – עובדים מרוצים מובילים לעלייה בהיקפי המכירות של העסק.

עם איזי קלאב תהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות פשוט, קל ומיידי

אנו בחברת איזי קלאב מסייעים לכם בהפיכת תהליך ההצטרפות למועדון הלקוחות לתהליך פשוט, קל ומיידי. גם הלקוחות נהנים מההצטרפות הזריזה, ויתרה מכך – גם צוות העובדים. ההצטרפות למועדון מתבצעת דרך הזנת הפרטים האישיים באפליקציה ייעודית המותקנת על טאבלטים הפרושים ברחבי העסק. צוות העובדים יכול להכווין את הלקוחות למילוי הפרטים בטאבלט, אך מעבר לכך לא נדרש ממנו דבר. פרטי הקשר של הלקוחות המצטרפים נכנסים אל תוך מאגרי המידע המאובטחים שלנו, ואנו דואגים לכל ההתקשרויות העתידיות עמם. כל הפצה של הטבות, פרסומות ועדכונים מתבצעת בקלות דרך כתובת המייל או הטלפון של הלקוח, בהתאם להנחיות בעל העסק ולפי העדפותיו של הלקוח. עם איזי קלאב – גם הלקוח וגם בעל העסק שבעי רצון.

אולי יעניין אותך גם: ניהול מועדון לקוחות

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן