איך הודעות טקסט יעזרו לך עם ניהול מועדון לקוחות?

ניהול מועדון לקוחות

מערכת ניהול לקוחות (CRM באנגלית) היא הדרך היעילה ביותר שקיימת היום לניהול השוטף של מועדון הלקוחות שלכם. הטמעת המערכת בהצלחה בחברה, בעסק או בארגון שלכם היא הצעד הראשון לכיוון מועדון לקוחות פעיל ורווחי. המערכת המתקדמת תעזור לכם לרכז פרטים אודות הלקוחות שלכם, לעקוב אחרי הרגלי הקניה שלהם, לנהל פניות לקוחות בצורה יעילה ומסודרת ולהעביר לחברי המועדון הודעות ביעילות.

הצעד השני לאחר שהטמעתם את המערכת יהיה למצוא את הדרכים להשתמש בכל היכולות שהמערכת מעניקה לכם כדי לבצע ניהול מועדון לקוחות שהוא לא רק רווחי בתיאוריה, אלא שבאמת מניב עבורכם פירות.

אחת השיטות הנפוצות לתקשר עם הלקוחות שלכם דרך מערכת ניהול הלקוחות היא באמצעות הודעות טקסט (SMS) ויש לזה לא מעט סיבות.

למה דווקא הודעות טקסט?

בשנת 2019, המייל (הדואר האלקטרוני) זו כנראה הפלטפורמה הנפוצה ביותר שבה משתמשים מועדוני לקוחות על מנת לתקשר על הלקוחות שלהם. מבלי להוריד מערכם של המיילים כאסטרטגיה שיווקית, כי אכן מדובר באחת השיטות הטובות ביותר מבחינת תמורה למחיר שקיימות בעולם השיווק, יש בעיה עם שיווק באמצעות מייל: אחוז הפתיחה שלהם נמוך מאוד.

פתחו את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא מוצף במיילים פרסומיים, הודעות על מבצעים וברכות "אישיות" לחג שמרגישות הכי לא אישיות שיש. לפני כמה עשורים, המייל באמת היה דרך מעולה לתקשר עם לקוחות. זו שיטה זולה ואפילו חינמית ורובנו היינו פותחים פחות או יותר כל מייל שהיינו מקבלים. היום, לעומת זאת, תיבות המייל שלנו כל כך מפוצצות במייל ספאם ופרסומות שאנחנו חושבים פעמיים לפני שאנחנו פותחים מייל. על פי מאמר שפרסמה חברת SuperOffice אחוז האנשים שפותחים מיילים פרסומיים עומד על בין 20% ל – 25%, וזה עוד לפני שדיברנו על סינון הספאם והפרסומות ששירותי מייל כמו GMAIL מבצעים באופן אוטומטי.

הודעות טקסט לעומת זאת, עוד לא איבדו את הקסם האישי שלהן. כלומר, הן עדיין מרגישות לנו יותר אישיות ואנחנו נוטים לפתוח יותר הודעות טקסט מאשר מיילים. אנחנו פחות חשדניים לגבי הודעת SMS שקיבלנו מאשר לגבי מייל שקיבלנו והודעה שנקבל בהשוואה למייל שנקבל תרגיש לנו, גם אם זה לא באמת נכון והתוכן זהה, אישית יותר.

בנוסף, אנחנו גם מקבלים הרבה פחות הודעות טקסט מאשר מיילים, לכן אנחנו לא נדרשים להיות כל כך הססנים בפתיחת הודעה כמו עם פתיחת מייל. סיבה נוספת למה הודעות טקסט יכולות להיות יעילות יותר כשמדובר בתחום של ניהול מועדון לקוחות היא שאנחנו מקבלים לטלפון שלנו כל הודעת טקסט שאנחנו מקבלים, כמו שאמרנו, זה בניגוד לפלטפורמות מייל רבות שמבצעות סינון אוטומטי של הודעות פרסומיות. בהודעות SMS פשוט אין את זה. הנתונים לא משקרים, על פי מחקר גלובלי שביצעה חברת esendex המספקת פתרונות תקשורת עבור עסקים, אחוז האנשים שפותחים כל הודעת טקסט שהם מקבלים עומד על 73%.

כשאתם מבצעים ניהול מועדון לקוחות ושולחים ללקוחות הודעות, השאיפה שלכם היא לדאוג שכמה שיותר מהם יראו את ההודעה ויזכרו שאתם קיימים ושהם צריכים מכם משהו.

אם המטרה היא להגיע לכמה שיותר לקוחות, כדאי כמובן להשתמש בשיטה שמוכחת כיעילה יותר למטרה זו.

מעבר לכך שמדובר בשיטה מעולה להגיע ללקוחות רבים ככל האפשר, מדובר גם בשיטה נוחה ופשוטה להפעלה שאפשר לבצע בעזרת מערכת ניהול הלקוחות שלכם בקלות מפתיעה.

איך עושים ניהול מועדון לקוחות בעזרת SMS?

כיום, מערכות ניהול הלקוחות שלכם מאפשרות לשלוח הודעות טקסט ללקוחות בעלות נמוכה במיוחד ובצורה מתוחכמת ואפקטיבית. תוכלו לשלוח הודעות ללקוחות שלכם להשגת מגוון מטרות שונות, הנה שתי אפשרויות נפוצות:

  1. ברכות אישיות – הגדירו למערכת לשלוח הודעות יום הולדת אוטומטיות עם פניה אישית ללקוחות. יוצר קשר אינטימי וחיבור בין המותג ללקוח, מה שיוצר אמון ונאמנות בקרב הלקוח.
  2. פרסום מבצעים – פרסמו את המבצעים וההנחות שלכם בעזרת הודעות טקסט מיידיות. המערכת יודעת לפלח את אוכלוסיית הלקוחות לפי קהלי יעד, מאפשרת לכם לבצע קמפיין שיווק ממוקד ובנוסף, רוב הלקוחות יפתחו את ההודעה שלכם ולא יוכלו לפספס את המבצע שלכם.

רוצים לבצע ניהול מועדון לקוחות שיניף את העסק שלכם למעלה? השתמשו בשיטות הנכונות והיעילות ונצלו את היכולות של המערכת שלכם כדי שתיצור לכם קהל לקוחות נאמן שלא שוכח אתכם לרגע.

קראו גם על: הקמת מועדון לקוחות

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן