מועדון לקוחות – למה ומדוע

קבוצת חברים נהנים משימוש בסמארטפון במסעדת בר קוקטיילים - גבר צעיר עם שתי צעירות שמחות וברמן - קונספט לייף סטייל עם אנשים שנרגעים ומתרועעים אחרי העבודה

כמעט בכל בית עסק מסחרי כיום, מועדון לקוחות הוא צורך בסיסי ביותר

אם יש בבעלותכם חנות או בית עסק מסחרי מסוג אחר, אתם בוודאי מבינים את החשיבות העצומה של שימור לקוחות ושל הפיכת בית העסק שלכם לאטרקטיבי לא רק עבור לקוחות חדשים ומתעניינים, אלא גם ובעיקר עבור מי שמכיר אתכם ויכול לחזור לחנות האיכותית והאמינה שלכם. אחד הכלים היעילים ביותר לשם כך הוא כמובן מועדון הלקוחות, כאשר מועדון לקוחות הוא למעשה מאגר מידע של החנות לגבי לקוחות המעוניינים להצטרף אליו, דרך ליצור קשר עם הלקוחות ולהציע להם הטבות ומבצעים, וכך לשמר לקוחות בצורה אפקטיבית ביותר. עם זאת, יש לא מעט דברים שצריך לדעת על מועדוני לקוחות מסוגים שונים, ועל הניהול הנכון שלהם עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד.

עבור עסקים גדולים וקטנים – מהם היתרונות והחסרונות של מועדוני לקוחות?

ישנן לא מעט אפשרויות כאשר מדברים על ניהול מועדון לקוחות, עבור עסקים גדולים ועבור עסקים קטנים גם יחד. בעסקים גדולים, מועדון לקוחות הוא השקעה לא מבוטלת שכן ישנו מספר גדול מאוד של לקוחות – וצריך לשמור את מועדון הלקוחות רווחי עבור העסק, גם כשיש בו כמות גדולה מאוד של לקוחות, וגם אטרקטיבי עבור הלקוח. זהו אתגר לא פשוט, וישנם לא מעט מקרים בהם עלויות התפעול של מועדוני לקוחות שכאלה יכולות להיות גבוהות למדי ולהפוך את הסיפור לפחות משתלם עבור העסק, או ללא אטרקטיבי עבור הלקוח. בעסקים קטנים ובינוניים יש למועדוני לקוחות משמעות גדולה יותר, שכן בקהל לקוחות קטן יותר יש אפשרות להציע מבצעים אטרקטיביים יותר ולתת יחס אישי יותר ללקוח בכדי לשמר אותו ולהחזיר אותו לעסק שלכם – שתלוי במידה רבה בלקוחות הקבועים שלו, בניגוד ללקוחות מזדמנים רבים בעסקים גדולים יותר.

עליכם לחפש פתרון של מועדון לקוחות בעלויות נמוכות ובקשר איכותי ללקוח

עבור עסקים קטנים, יש צורך בתשתית של מועדון לקוחות איכותי לפני שמדברים על הקמת מועדון לקוחות. מועדון לקוחות שיוצר קשר ללקוח ונותן לו את היחס האישי שהוא מחפש ואת ההטבות האטרקטיביות שהופכות את מועדון הלקוחות לרלוונטי. מעבר לכך, צריך גם שמועדון הלקוחות יהיה נגיש ונוח לשימוש עבור העסק עצמו, שהוא יעמוד בסטנדרטים גבוהים מבחינה טכנולוגית ותפעולית ומבחינת אבטחת מידע. עוד פרמטר חשוב במיוחד בתכנון של מועדון לקוחות הוא עלויות התפעול – שצריכות להיות נמוכות ככל הניתן כך שהשימוש בו אכן יהיה רווחי גם עבור עסק קטן עם מחזור הכנסות צנוע יחסית. כך, מועדון הלקוחות יכול להיות כלי אפקטיבי במיוחד ליצירת קשר עם הלקוח, בצורה נכונה ובהתאם לחוק הספאם, וניתן בצורה זו לשפר את סיכויי ההצלחה והרווחים של העסק שלכם.

איזי קלאב מציעים לכם מועדון לקוחות נוח לתפעול ואפקטיבי במיוחד

אם מדברים על פתרונות איכותיים ויעילים, שנוחים מאוד לשימוש עבור העסק ושיוצרים קשר איכותי ללקוח, בעלויות תפעול נמוכות ובסטנדרטים גבוהים של תפעול נוח ושל אבטחת מידע – איזי קלאב מציעים לכם פתרון ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מפעילים מועדוני לקוחות בהרשמה נוחה דרך טאבלט המוצב בחנות או בסניפים שלכם, מנהלים בצורה אוטומטית את מועדון הלקוחות שלכם בהתאם למה שנחוץ לכם, ועובדים בצורה הנכונה ביותר גם מבחינת ההגבלות החוקיות של חוק הספאם וגם מבחינת פרוטוקול האבטחה שלנו, שהוא בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן