למה בעלי עסקים נרתעים מלהקים מועדון לקוחות

כאב ראש, מחשב נייד ואיש עם מתח, חרדה וחווית שחיקה, גלישה באינטרנט ובמשרד

ברמת הרעיון, מועדון לקוחות הוא אלמנט איכותי וחשוב שאמור להיות אינטרס של כל בעל עסק

אם אתם לא יודעים בדיוק במה מדובר, נפתח ונסביר כי מועדוני לקוחות הם רעיון פשוט ביותר, שניתן להפיק ממנו רווח רב בניהול של עסקים ובשימור של לקוחות בעיקר. מועדון הלקוחות מבוסס על רצון שלנו למשוך חזרה לקוחות קיימים שכבר מכירים את השירות והמוצר שלנו, ורצון של הלקוח לקבל הטבות ומבצעים בתנאים אטרקטיביים מעסק שאותו הוא מכיר ושאת המוצר שלו הוא מעריך. כך, הלקוח נרשם למועדון הלקוחות שלנו, מקבל כרטיס (או שלא), ומקבל הודעות בתצורות שונות אודות מבצעים והטבות, וכן הודעות והטבות בימי הולדת, ימי נישואין וכדומה. ועדיין, גם כאשר מדובר ברעיון שמרוויח לשני הצדדים – הלקוח במחירים זולים והעסק בשימור לקוחות – בעלי עסקים רבים נרתעים מכך, ונבין בדיוק מדוע ומה עושים בכדי להתגבר על כך.

מה בכל זאת מרתיע בעלי עסקים מפתיחה וניהול של מועדוני לקוחות?

בעלי עסקים נרתעים מפתיחה וניהול של מועדוני לקוחות כתוצאה משלוש סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא הרתיעה מהטכנולוגיה הנחוצה עבור ניהול נכון של מועדון לקוחות – לא רק בתשתית של הרשמה למועדון, אלא גם בניהול שלו ובאבטחת המידע שנחוצה עבור פרטי הלקוחות. הסיבה השנייה היא ההשקעה הנחוצה בכך, שכן ניהול מועדון לקוחות הוא עבודה שמישהו צריך לבצע – בשליחת ההודעות, במיתוג המועדון וכדומה. הסיבה השלישית היא חוק הספאם, שקובע כי שליחה של תוכן פרסומי ללא הסכמה של הצד המקבל היא עבירה על החוק שיכולה לגרום להפסדים בעסק. תחת התנאים האלה, חשוב לדעת כיצד בכל זאת לנהל מועדון לקוחות בצורה רווחית ונכונה.

בהתאם למה שמרתיע את בעלי העסקים – אפשר לנהל מועדון לקוחות בצורה נוחה ונכונה

בהתאם לשלוש הסיבות אותן ציינו, עדיין ניתן לנהל מועדון לקוחות בצורה איכותית ורווחית ביותר. כל מה שצריך הוא את הפתרון המתאים, המגיע בדרך כלל דרך שירות חיצוני שמתמחה בתחום. שירות שכזה, שתחום העיסוק שלו הוא פתיחה וניהול של מועדוני לקוחות, מבצע עבורכם את כל התהליך, דואג לכך שההודעות ותהליך ההרשמה יהיו ממותגים וייחודיים עבור העסק שלכם, שולח בעצמו את ההודעות ואת ההטבות השונות ללקוחות בהתאם למה שנחוץ ונכון בעסק שלכם, ומוודא שהכל מתבצע בהתאם לחוק הספאם, בתנאים החוקיים הנכונים שלא חושפים אתכם לתביעה. ישנם כמה וכמה שירותים בתחום זה, ואתם צריכים לוודא שאתם פונים לחברה שמציעה שירות יעיל ואיכותי שכזה, מבלי לוותר על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ואיכות שירות, של נוחות ממשק משתמש לבעל העסק וללקוח גם יחד, ושל עלויות תפעול נמוכות ורווחיות עבורכם כמנהלי עסקים. זהו בדיוק השירות של איזי קלאב.

איזי קלאב נותנים לכם פתרון איכותי, מנוהל היטב ופשוט מאין כמותו

השירות של איזי קלאב הוא שירות של 'הכל כלול' בכל מה שנוגע למועדוני לקוחות. אנחנו מציבים בחנות שלכם טאבלט שעליו מותקנת אפליקציה שמותאמת וממותגת באופן ספציפי לעסק שלכם. אנחנו מנהלים עבורכם את הדאטא-בייס של הלקוחות בלי התפשרות על אבטחת המידע והפרטים של הלקוחות, ואנחנו מבצעים את שליחת ההודעות ויוצרים את הקשר עם הלקוח בצורה נוחה. כל העבודה שלנו מתבצעת בהתאם להנחיות החוקיות, וכך באמצעות השירות שלנו אתם יכולים לנהל מועדון לקוחות ברמה הגבוהה ביותר בראש שקט ובמחיר רווחי.

קרא עוד: הקמת מועדון לקוחות

לשיתוף המאמר:

ההודעה נשלחה בהצלחה.

נחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן